- الكود:
-
V5 account migration: [url=http://gamezconnect.com/gamezerv5migration/]http://gamezconnect.com/gamezerv5migration/[/url]
[b]If you transferred your account with INVALID email, you can change it at [url=http://gamezconnect.com/account/security/]Security[/url] section
[color=#aa0000]WITHIN MIGRATION PROCESS MAKE SURE YOU [b]SPECIFY VALID EMAIL ADDRESS[/b]![/color]
[b]What to do if account verification email not received?[/b]
- Make sure that your email address is valid and active.
If you haven't used your email account for a while, your email service
provider may mark your account as inactive and stop accepting emails.
You may have to login into your email account to make it active again.
- Login at [url=http://gamezconnect.com/account/]http://gamezconnect.com/account/[/url] and click the link "Request a new verification email".
- After that you may need to check your Spam/Bulk mail box:[/b]
V5 الهجرة الحساب:
http://gamezconnect.com/gamezerv5migration/إذا كنت تنقل حسابك مع بريد إلكتروني غير صالح، يمكنك تغييره في قسم الأمن
ضمن عملية الترحيل تأكد من تحديد عنوان بريد إلكتروني صالح!
ماذا تفعل إذا كان حساب البريد الإلكتروني التحقق لم تتلق؟
- تأكد من أن عنوان البريد الإلكتروني الخاص بك صالح ونشطة.
إذا كنت لم تستخدم حساب البريد الإلكتروني لبعض الوقت، قد يقوم مزود خدمة البريد الإلكتروني بمناسبة حسابك نشط وتوقف عن قبول رسائل البريد الإلكتروني. قد يكون لديك لتسجيل الدخول إلى حساب البريد الإلكتروني لجعله نشطا مرة أخرى.
- تسجيل الدخول في
http://gamezconnect.com/account/ وانقر على الرابط "طلب رسالة تحقق جديدة".
- وبعد ذلك قد تحتاج إلى التحقق من الرسائل غير المرغوب فيها / السائبة صندوق البريد